Search found 313 matches

by mr. messer
Fri Dec 22, 2006 2:29 am
Forum: General Discussion
Topic: 21st Dec @Redstar-Hijak/Tootsi/Unlikely/Oneman/Bok Bok FREE!
Replies: 37
Views: 3961

UFO over easy wrote:
mr messer wrote:i wanna see love here tonight.

you'll see me. i'll be watchin u all...
These two sentences combined make me feel incredibly uneasy. Weird love.
no lie... before it was edited it was rotten.

Image

decent sets all night

hijak was heavy

noice
by mr. messer
Thu Dec 21, 2006 3:32 pm
Forum: General Discussion
Topic: 21st Dec @Redstar-Hijak/Tootsi/Unlikely/Oneman/Bok Bok FREE!
Replies: 37
Views: 3961

i wanna see love here tonight.

you'll see me. i'll be watchin u all...
by mr. messer
Thu Dec 21, 2006 3:26 pm
Forum: General Discussion
Topic: oh yea SHIT
Replies: 6
Views: 946

oh yea SHIT

flapjack is a TUNE...

and whoever controls this shit.. PUT THE DELETE TING BACK ON...

its heavy for buzzards like me who chat bare shit then regrets is 2 minutes later.
by mr. messer
Thu Dec 21, 2006 2:45 pm
Forum: General Discussion
Topic: VOTE: Best Radio Show
Replies: 71
Views: 25237

oi im buzzin...

why wont this cuntin thing let me delete messages.
by mr. messer
Thu Dec 14, 2006 3:44 pm
Forum: General Discussion
Topic: hijak b2b hatcha on kiss
Replies: 4
Views: 898

right oi i foudn the tune so im gonna change the subject o this thread

BIG UP TEARS ITS A FUCKIN TUNE FUCK MEEEEEEEE!!!
by mr. messer
Thu Dec 14, 2006 3:27 pm
Forum: General Discussion
Topic: hijak b2b hatcha on kiss
Replies: 4
Views: 898

oh yea...

the one with hijak - tears on it

fuckin TUNE
by mr. messer
Thu Dec 14, 2006 3:15 pm
Forum: General Discussion
Topic: hijak b2b hatcha on kiss
Replies: 4
Views: 898

hijak b2b hatcha on kiss

seein as barefiles is knackered...

can somebody do me the massive favour of uploadin hijak b2b hatcha on kiss onto yousendit or summin.

that would be heavy.

safe.
by mr. messer
Thu Nov 09, 2006 6:59 pm
Forum: General Discussion
Topic: DMZ November 2006 Pix!
Replies: 23
Views: 4178

sweaty betty benga

thats liberties

dont do him any justice or nothin...
by mr. messer
Thu Nov 09, 2006 6:58 pm
Forum: General Discussion
Topic: Dubstep is Grime made properly!
Replies: 225
Views: 31083

@ ppl talkin about music with Soul, Heart and Energy. there is no music that contains those elements. no art at all has them. i'll give you 5 guesses as to where that stuff actually is. thats bollocks. people give their own energy and soul to their artform... its a piece of them. thats how we know ...
by mr. messer
Thu Nov 09, 2006 6:55 pm
Forum: General Discussion
Topic: Skream is NUMBER 1 !!
Replies: 15
Views: 1976

dat is messy seeeeeen!
by mr. messer
Thu Nov 09, 2006 6:18 pm
Forum: General Discussion
Topic: Kode 9 b2b Loefah - dubstep at deal real this thursday
Replies: 29
Views: 4675

i used to go deal real every friday. i went for time.

this is bandwagon business.

no offense.

totally pointless. how the fuck can that system handle bass? its not even on loud enough for u to hear it from outside... and thats only 10 feet away from the speakers...

bandwagon business...
by mr. messer
Sun Nov 05, 2006 6:29 pm
Forum: General Discussion
Topic: How old are you?
Replies: 27
Views: 3260

18
by mr. messer
Sun Nov 05, 2006 5:55 pm
Forum: General Discussion
Topic: DMZ NOV 4TH AFTERMATH
Replies: 78
Views: 13074

hmmmm. i think im just gonna bun a zoot and watch my old man's fire burnin.....
by mr. messer
Sun Nov 05, 2006 5:48 pm
Forum: General Discussion
Topic: DMZ NOV 4TH AFTERMATH
Replies: 78
Views: 13074

isnt it nice to be comin down on a lovely winter bonfirey day...
by mr. messer
Sun Nov 05, 2006 5:39 pm
Forum: General Discussion
Topic: DMZ NOV 4TH AFTERMATH
Replies: 78
Views: 13074

forgive the cliché but im comin down kinda nasty this mornin so forgive me if im hasty... dont remember much about last night (apologies to those who came across me i um... i had some bad... um.... i ingested some nastiness that made me go a bit mad. again i cant remember much so any shit i may have...
by mr. messer
Mon Oct 30, 2006 6:53 pm
Forum: General Discussion
Topic: Miles Davis!
Replies: 15
Views: 4998

big up selector.dub.u! here some suggestions for other people.... Olé Coltrane Coltrane's Sound Giant Steps Coltrane Jazz A Love Supreme theyre my all times. then theres Blue Train ... 'an exploration in simplicity' doesnt possess the tone or the 'sheets of sound' bollocks that adds so much depth t...
by mr. messer
Mon Oct 30, 2006 3:21 pm
Forum: General Discussion
Topic: Miles Davis!
Replies: 15
Views: 4998

big up selector.dub.u! here some suggestions for other people.... Olé Coltrane Coltrane's Sound Giant Steps Coltrane Jazz A Love Supreme theyre my all times. then theres Blue Train ... 'an exploration in simplicity' doesnt possess the tone or the 'sheets of sound' bollocks that adds so much depth to...
by mr. messer
Mon Oct 30, 2006 3:16 pm
Forum: General Discussion
Topic: "Golden Era" Hip Hop 1987-1995
Replies: 67
Views: 9534

that werent even sarcasm.

it was....

summin else intended as a joke
by mr. messer
Mon Oct 30, 2006 3:15 pm
Forum: General Discussion
Topic: "Golden Era" Hip Hop 1987-1995
Replies: 67
Views: 9534

yea

in england we got somethin called sarcasm :wink:
by mr. messer
Mon Oct 30, 2006 3:07 am
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Oh shit, beware!
Replies: 10
Views: 518

psh. i make sure my cats are there every time i wank anyway.

its just that curious innocent look in their eyes...

few squirrels n all.. a tortoise... a grapefruit...