Search found 6724 matches

by djelements
Mon Nov 15, 2010 3:22 am
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Producer of the year 2010
Replies: 87
Views: 816

Re: Producer of the year 2010

qwaycee_ wrote:but 'elements' is big too.
:o Thanks!

Although I dunno about producer of the year...
by djelements
Thu Oct 07, 2010 7:30 pm
Forum: House
Topic: Helix - Other Heights Mix #One
Replies: 13
Views: 1281

Re: Helix - Other Heights Mix #One

baron_von_carlton wrote:A most splendidly relentless mix.
Really feeling the tunes by 19.454.18.5.25.5.18
Your track ain't too shabby neither.

I shall make an effort to check your future offerings.
Forthcoming Other Heights 8)
by djelements
Mon Oct 04, 2010 3:51 am
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Serious Subway Issue
Replies: 100
Views: 941

Re: Serious Subway Issue

chronicrecords wrote:i can make a perfectly good sandwich thank you very much. however, the time spent buying all the shit and making a sandwich as good as subway is just not worth it, at least for me...
So just slapping processed cheese, old meat, and old vegetables on bread and toasting it is too hard?
Ouch.
by djelements
Mon Oct 04, 2010 3:46 am
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Quake Live (Free FPS)
Replies: 11
Views: 142

Re: Quake Live (Free FPS)

borrowed wrote:According to wiki
-q-
by djelements
Mon Oct 04, 2010 3:02 am
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Fucking Hipsters
Replies: 113
Views: 1606

Re: Fucking Hipsters

Genevieve wrote:
Helix [Delay] wrote:
feral witchchild wrote:Image
Who is that fagit? :'|
It's Panda Bear!
U srs?
by djelements
Sun Oct 03, 2010 8:31 am
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Awesome shit
Replies: 4
Views: 96

Awesome shit

Image
by djelements
Sun Oct 03, 2010 7:51 am
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Fucked thread.
Replies: 3139
Views: 30422

Re: Fucked thread.

:t:
by djelements
Sun Oct 03, 2010 7:22 am
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Serious Subway Issue
Replies: 100
Views: 941

Re: Serious Subway Issue

too anyone saying subway is gross. please go and order a chicken terryaki on white bread, get double cheese, add bacon, tomatoes, lettuce, olives, mayonaise, and a a small ammount of the terryaki sauce. ADD NOTHING MORE. eat this. now tell me subway is gross Subway is gross. ya but u didnt do what ...
by djelements
Sun Oct 03, 2010 1:39 am
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Aparticipatory Delusional Syndrome (ADS) 2.0
Replies: 29
Views: 164

Re: Aparticipatory Delusional Syndrome (ADS) 2.0

Time might not exist, but the human perception of time is inescapable.


EDIT: Actually you could make an argument for acid helping to remove said perception, at least temporarily.
by djelements
Sun Oct 03, 2010 1:37 am
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Apparently
Replies: 50
Views: 426

Re: Apparently

alien pimp wrote:(not helix, but he's around)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
by djelements
Sun Oct 03, 2010 1:35 am
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Serious Subway Issue
Replies: 100
Views: 941

Re: Serious Subway Issue

kultron wrote:Saying subway is gross is like saying 'fruits and vegetables are gross'.
Shitty fruits and vegetables are gross.
by djelements
Sun Oct 03, 2010 12:08 am
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: I can make the pain disappear...
Replies: 12
Views: 193

Re: I can make the pain disappear...

I'M RUSHING
by djelements
Sun Oct 03, 2010 12:08 am
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: I can make the pain disappear...
Replies: 12
Views: 193

Re: I can make the pain disappear...

I'm rushing
by djelements
Sat Oct 02, 2010 10:42 pm
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Aparticipatory Delusional Syndrome (ADS) 2.0
Replies: 29
Views: 164

Re: Aparticipatory Delusional Syndrome (ADS) 2.0

that seems to be exactly what the article is about : the universe does give a shit, we don't right/wrong = true/false (about our outlook on the universe) be part of the right/true side of things more than the other one Can you clarify? maybe, if you can tell me what's unclear, not sure i can be mor...
by djelements
Sat Oct 02, 2010 10:30 pm
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: The artwork thread ...NSFW
Replies: 3220
Views: 75829

Re: The artwork thread ...NSFW

http://img405.imageshack.us/img405/5281/dsc0133.png couse i like him so much & it was cold & raining & wet & 4 o clock i really like you're photography. I see it on flikr all the time. What types of lenses are you using? i have a Nikon D60 and i had a 18-55mm lens but it's broken. So now that i'm i...
by djelements
Sat Oct 02, 2010 8:31 pm
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Aparticipatory Delusional Syndrome (ADS) 2.0
Replies: 29
Views: 164

Re: Aparticipatory Delusional Syndrome (ADS) 2.0

that seems exactly what's about: the universe does give a shit, we don't right/wrong = true/false (about our outlook on the universe) be part of the right/true side of things more than the other one Can you clarify? maybe, if you can tell me what's unclear, not sure i can be more clear than this It...
by djelements
Sat Oct 02, 2010 8:21 pm
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Aparticipatory Delusional Syndrome (ADS) 2.0
Replies: 29
Views: 164

Re: Aparticipatory Delusional Syndrome (ADS) 2.0

alien pimp wrote:that seems exactly what's about: the universe does give a shit, we don't

right/wrong = true/false (about our outlook on the universe)
be part of the right/true side of things more than the other one
Can you clarify?
by djelements
Sat Oct 02, 2010 8:19 pm
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Serious Subway Issue
Replies: 100
Views: 941

Re: Serious Subway Issue

chronicrecords wrote:too anyone saying subway is gross. please go and order a chicken terryaki on white bread, get double cheese, add bacon, tomatoes, lettuce, olives, mayonaise, and a a small ammount of the terryaki sauce. ADD NOTHING MORE. eat this. now tell me subway is gross
Subway is gross.