Special Announcement: We have migrated to a new forum platform community.dsf.ninja. The old forum is locked, but it will remain open for reading. Read more.

Search found 288 matches

Return to advanced search

Re: just a warning



:corndance:
by ezza
Mon Feb 17, 2014 9:32 pm
 
Forum: Production, Hardware & Technical
Topic: just a warning
Replies: 30
Views: 4492

Re: Vinyl buyers&Producers alike. I need help. (Stop-MushiMu

m8son wrote:All u guys bitching while this guys making $$$, who the real Bitches here


lol ye stop being bitches ffs

go out and sell ur vinyls for more than he is

become the pimp
by ezza
Sun Feb 16, 2014 4:52 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: Vinyl buyers&Producers alike. I need help. (Stop-MushiMushi)
Replies: 79
Views: 9528

Re: Vinyl buyers&Producers alike. I need help. (Stop-MushiMu

yeah big ups

and big ups to wub also, seen him hint at his hate for the poor a few times
by ezza
Sat Feb 15, 2014 12:47 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: Vinyl buyers&Producers alike. I need help. (Stop-MushiMushi)
Replies: 79
Views: 9528

Re: Vinyl buyers&Producers alike. I need help. (Stop-MushiMu

wub wrote:Only poor people complain about capitalism.


this.

poor people are so shit

like for real. sort your fucking life out
by ezza
Sat Feb 15, 2014 12:33 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: Vinyl buyers&Producers alike. I need help. (Stop-MushiMushi)
Replies: 79
Views: 9528

Re: Vinyl buyers&Producers alike. I need help. (Stop-MushiMu

wub wrote:Only poor people complain about capitalism.


this.

poor people are so shit

like for real. sort your fucking life out
by ezza
Sat Feb 15, 2014 12:32 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: Vinyl buyers&Producers alike. I need help. (Stop-MushiMushi)
Replies: 79
Views: 9528

Re: 130 thread

lol grime/fwd
by ezza
Thu Feb 13, 2014 1:28 am
 
Forum: General Discussion
Topic: 130 thread
Replies: 4858
Views: 671261

Re: 130 thread

theres one i got and its along the lines of

dj - bizzles making p tho still

wiley - fam, lethal aint even got enough for the bus home

wiley was amazing
by ezza
Mon Feb 10, 2014 10:12 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: 130 thread
Replies: 4858
Views: 671261

Re: 130 thread

hahahahahaha

yes yes yes

big ups
by ezza
Mon Feb 10, 2014 10:01 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: 130 thread
Replies: 4858
Views: 671261

Re: 130 thread

oh isit? i couldnt find it on my hardrive and i cba to look through that whole set on youtube lol
by ezza
Mon Feb 10, 2014 9:58 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: 130 thread
Replies: 4858
Views: 671261

Re: 130 thread

was hoping this was it but i dont think so

still jokes at 2.20 :lol:

by ezza
Mon Feb 10, 2014 9:45 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: 130 thread
Replies: 4858
Views: 671261

Re: 130 thread

yeah haha i got the set

i posted it on facebook but i cant find it scrolling though

i dont think the name had much to do with it unfortunately :/
by ezza
Mon Feb 10, 2014 9:42 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: 130 thread
Replies: 4858
Views: 671261

Re: 130 thread

looool can u remember what the youtube vid of thats called

cant find it now
by ezza
Mon Feb 10, 2014 9:37 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: 130 thread
Replies: 4858
Views: 671261

Re: 130 thread

gotta post it actually its jokes




fucking up ppls moms was part of grime i reckon. alot of ppl fucking up mumsies -q-

by ezza
Mon Feb 10, 2014 9:13 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: 130 thread
Replies: 4858
Views: 671261

Re: 130 thread

bod? c'mon i know you get what im on about... i swear your into all the old grime i just dont get how its the same nowadays, its too clean and has non of the #street vibes. needs more life sentences IMO I'm know your taking the piss but I can see why people don't think this scene/grime of it hasn't...
by ezza
Mon Feb 10, 2014 9:12 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: 130 thread
Replies: 4858
Views: 671261

Re: 130 thread

lol yeah thats a sick tune
by ezza
Mon Feb 10, 2014 9:12 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: 130 thread
Replies: 4858
Views: 671261

Re: 130 thread

nope

im afraid not
by ezza
Mon Feb 10, 2014 8:53 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: 130 thread
Replies: 4858
Views: 671261

Re: 130 thread

bod?

c'mon i know you get what im on about... i swear your into all the old grime

i just dont get how its the same nowadays, its too clean and has non of the #street vibes. needs more life sentences IMO
by ezza
Mon Feb 10, 2014 8:49 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: 130 thread
Replies: 4858
Views: 671261

Re: 130 thread

yeah but im not making grime so its all good

that comment has fully no relevance :lol:
by ezza
Mon Feb 10, 2014 8:42 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: 130 thread
Replies: 4858
Views: 671261

Re: 130 thread

DiegoSapiens wrote:?
you did a thread of grime not long ago why don´t you like the music in this thread


cus that was proper grime lol

not uni student grime
by ezza
Mon Feb 10, 2014 8:02 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: 130 thread
Replies: 4858
Views: 671261

Re: 130 thread

NiGHTS-24 wrote:
Agent 47 wrote:130s for the good shit

not nostalgic middle class grime remixes


Yep so image grime music without all the homophobia,sexism and stabbing's.


yeah fuck that shit

grimes about 128 radio rips and roadman beef
by ezza
Mon Feb 10, 2014 8:01 pm
 
Forum: General Discussion
Topic: 130 thread
Replies: 4858
Views: 671261
PreviousNext

Return to advanced search

cron