Search found 274 matches

by misskatiemo
Mon Oct 02, 2006 8:22 pm
Forum: General Discussion
Topic: Any Bristol Dub heads...
Replies: 6
Views: 737

:wishes she still lived in bristol:

:o heavy freakin' night!
by misskatiemo
Mon Oct 02, 2006 8:21 pm
Forum: General Discussion
Topic: question for the North American Dubsteppers...
Replies: 58
Views: 6060

pinch
headhunter
loefah
distance

many more but those are the first to pop into mind :)
by misskatiemo
Fri Sep 29, 2006 2:06 pm
Forum: General Discussion
Topic: how did u find dubstep?
Replies: 89
Views: 14179

I lived in Bristol from 2004-2005. nuff said :lol:
by misskatiemo
Mon Sep 25, 2006 3:50 pm
Forum: General Discussion
Topic: have you ever done something..
Replies: 15
Views: 1498

rocked some dubstep on hwy 28 driving to "the dragon" (ie: hwy 129 on the NC/TN border) this weekend, and then on the blue ridge parkway on the way back from the dragon

makes for great "going 70-90 on the parkway" driving music :D
by misskatiemo
Thu Sep 21, 2006 3:36 pm
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: What do you...
Replies: 78
Views: 5466

I get paid to work as a Marketing Communications Specialist

I don't get paid to mod a forum, take photographs and do interviews for said forum, do freelance writing projects for websites/myspace/etc

Starting some (paid) freelance marketing work soon
by misskatiemo
Fri Sep 15, 2006 5:40 pm
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: calling in sick to work [mp3s] [very funny]
Replies: 5
Views: 461

lmao these are hilarious - waht a knob!

even funnier, the person laughing in the background

quality! :lol:
by misskatiemo
Thu Sep 14, 2006 6:50 pm
Forum: General Discussion
Topic: PRESSING ISSUES - ISSUE001 Winning Announcement!!
Replies: 26
Views: 2530

LARGE UPS!

Can't wait to get this on wax!
by misskatiemo
Tue Sep 12, 2006 5:10 pm
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: attn: joe nice/ricky ricardo or signal.
Replies: 9
Views: 607

omg :o that's pimp

"daily driver" anyone?
by misskatiemo
Mon Sep 11, 2006 6:19 pm
Forum: General Discussion
Topic: Who is Joe Nice? video
Replies: 26
Views: 3914

top quality video for sure
by misskatiemo
Mon Sep 11, 2006 5:17 pm
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Whatchu ridin' in?
Replies: 40
Views: 2969

yea, a bike that someone left in my apartment. that is the Super Saver, get me? doesnt charlotte have some public transportation? i seem to recall a really swell trolly that runs downtown. has buses, and that trolley, but from where i live and where i work I can't really use either, if so I'd have ...
by misskatiemo
Fri Sep 08, 2006 12:36 pm
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Whatchu ridin' in?
Replies: 40
Views: 2969

fubar wrote:Image
I seriously didn't believe those existed until I happened to spot one driving

I was like this :o
by misskatiemo
Thu Sep 07, 2006 12:21 pm
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Whatchu ridin' in?
Replies: 40
Views: 2969

mos dan wrote:it's true about it being cool that people don't own cars on here, tho obv i understand why u do if you live in nc. i'll give you a lift on the n155 bus if u come over this xmas katie, that's the best i can do...
excuse me while I swoon

:wink:
by misskatiemo
Thu Sep 07, 2006 2:54 am
Forum: General Discussion
Topic: Help represent the Forum and Label at Billboard DMS 2006!!
Replies: 45
Views: 5123

bit of a bump to tahnk those that have stepped up and echo what he said above ^

HUGE opportunity!
by misskatiemo
Wed Sep 06, 2006 7:19 pm
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Whatchu ridin' in?
Replies: 40
Views: 2969

lol at katie barely getting one serious response on this thread :shrug: it's off-topic, i expected as much :lol: grr - lemme find a pic. edit: here! http://www.damlahonda.com/vehicles/s2000/23_silverstone_metalik.png i'm looking fwd to the day that i don't have to own a car tbh, but i might as well...
by misskatiemo
Wed Sep 06, 2006 12:38 am
Forum: General Discussion
Topic: drought!
Replies: 33
Views: 4128

was apparently pretty bad here due to a HUGE bust (abandoned warehouse style, worth $$millions on the street) about 2.5 hours away from me

never noticed....
by misskatiemo
Mon Sep 04, 2006 1:21 am
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: Whatchu ridin' in?
Replies: 40
Views: 2969

Whatchu ridin' in?

I just bought a new car in response to my old car suddenly needing about $1k+ worth of work (plus other stuff I knew was wrong but could fix at a later date) and I'm thrilled to BITS! SOOOOO - whatchu ridin' in? I figure we have a "whatchur ink look like" thread, a "whatchu look like" thread, why no...
by misskatiemo
Fri Sep 01, 2006 5:34 pm
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: london peoples, i need your help
Replies: 10
Views: 748

thanks :D

btw - I MAY be there over xmas/new years (arriving on boxing day, yes i know the trains are shit, it's taken care of ;) ) and staying until the 7th - holler! I'll be between Bristol and London - not sure what's going on but would love to meet up with people :)
by misskatiemo
Thu Aug 31, 2006 10:12 pm
Forum: Secret Ninja Hideout
Topic: london peoples, i need your help
Replies: 10
Views: 748

she doesn't want roommates :(

BUT - i think she sorted a flat :)

AND - i'll be crashing with her so holler!
by misskatiemo
Thu Aug 31, 2006 8:08 pm
Forum: Events Archive
Topic: NYC-30-SEPT-06 DUBWAR vs FWD>>YOUNGSTA,HATCHA,JOENICE
Replies: 79
Views: 13126

2 nights before my birthday an my parents are in town so i can't go to this :x take them katie.. remember the old guy tap dancing at the 1yr? U never know they may love it. hahaha that old guy was jokes! :lol: not my parents cuppa - they're still trying to wrap their heads around that "drum and bas...
by misskatiemo
Thu Aug 31, 2006 6:50 pm
Forum: General Discussion
Topic: Help represent the Forum and Label at Billboard DMS 2006!!
Replies: 45
Views: 5123

large ups for the dubstepforum.com crew coming through with a quickness - REspect!

I got some $$ in for this on pay day tomorrow, of course!

:D