Favourite two tunes mixed together?

debate, appreciation, interviews, reviews (events or releases), videos, radio shows
jrkhnds
Posts: 4180
Joined: Mon Jul 25, 2011 2:35 am
Location: Zurich / Basel

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by jrkhnds » Sat Dec 27, 2014 4:57 pm

on my way to the last dj gig of the year, and reading a couple of posts just reminds me of all the plates I should've brought with me but didn't. argh. every. single. time.
AxeD wrote:I dunno, there's some thoroughly unemployed people on this forum.
Soundcloud

User avatar
Johoosh
Posts: 4489
Joined: Sat Dec 18, 2010 2:06 pm
Location: SE14

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by Johoosh » Thu Jan 08, 2015 10:44 am

Leaving the proper lengman mixes out of this thread but recently:

Livin Different > Martyn - Broken

Stone Cold > Do The Jazz

Uuha > TMSV - Myth

^Uuha mixes with fuckin everything tho - double drop them vocals over Yunx - Destruction oooweeeeeee
Soundcloud
RKM wrote:i am feeling levels of remorse like one of the yutes in charlie and the chocolate factory

jrkhnds
Posts: 4180
Joined: Mon Jul 25, 2011 2:35 am
Location: Zurich / Basel

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by jrkhnds » Thu Jan 08, 2015 10:48 am

everything steppy out of LAS - Preaching though :U:

it's like the second to last transition in the mix in my sig. 41min in actually. selfpromotion lol.
AxeD wrote:I dunno, there's some thoroughly unemployed people on this forum.
Soundcloud


hirszu
Posts: 701
Joined: Fri Aug 30, 2013 8:58 am
Location: Warsaw

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by hirszu » Thu Jan 08, 2015 7:16 pm

jrkhnds wrote:it's like the second to last transition in the mix in my sig. 41min in actually. selfpromotion lol.
yeah I listened to it the other day. nice job mate :W: love how diverse the selection is.

jrkhnds
Posts: 4180
Joined: Mon Jul 25, 2011 2:35 am
Location: Zurich / Basel

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by jrkhnds » Thu Jan 08, 2015 11:21 pm

big up man, thanks. much appreciated.
AxeD wrote:I dunno, there's some thoroughly unemployed people on this forum.
Soundcloud

User avatar
Harkat
Posts: 6375
Joined: Sat Jun 09, 2012 10:05 am
Location: GLASGOW

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by Harkat » Fri Jan 09, 2015 12:45 pm

Skream - Sub Island >>> Andy Stott - Black
RKM wrote: when bae hands u the aux mixtape and your squad blunted 9/11 aye lmao

jrkhnds
Posts: 4180
Joined: Mon Jul 25, 2011 2:35 am
Location: Zurich / Basel

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by jrkhnds » Fri Jan 09, 2015 12:54 pm

^ Planet Mu should repress that
AxeD wrote:I dunno, there's some thoroughly unemployed people on this forum.
Soundcloud

tomre
Posts: 2832
Joined: Tue Jun 26, 2007 8:55 pm
Location: Hasselt, Gent (Belgium)

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by tomre » Fri Jan 09, 2015 11:37 pm

Throvving Snovv feat. Adda Kaleh - Maera VIP ----- into ___ 18+ - Dry
Deep sea, Big fish !

User avatar
nobody
Posts: 3003
Joined: Tue Feb 25, 2014 7:20 am
Location: falafel

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by nobody » Sun Jan 11, 2015 7:09 am

one of the Lurka tunes on Hotline and Marka
om_unit wrote: wtf is juke?

CanadianSkanka
Posts: 47
Joined: Sun Jul 14, 2013 9:42 pm

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by CanadianSkanka » Thu Jan 15, 2015 1:51 am

Spooky - Need a Girl Refix - > Novelist - Take Time - > Plasticman - Safari - > Commodo & Lurka - Gassin

fiveone
Posts: 689
Joined: Fri May 20, 2011 11:42 am

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by fiveone » Thu Jan 15, 2015 1:01 pm

hyperreal -> missin'

airlock -> chain reaction

wow

sixs
Posts: 1476
Joined: Fri Oct 14, 2011 3:21 pm
Location: LK

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by sixs » Thu Jan 15, 2015 3:22 pm

LVL07 > black josh - light the sklit > marka
taters on that as we jack it

MaceFace
Posts: 152
Joined: Mon Jan 05, 2015 9:43 pm

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by MaceFace » Sat Jan 31, 2015 4:50 pm

VIVEK - Eyes Down into LAS - Your Eyes is nice, sorta the same key too. Started Your Eyes at the breakdown of Eyes Down then slowly brought it in after the second drop. Then mixed that into Mala - Eyez. I joke.

User avatar
nobody
Posts: 3003
Joined: Tue Feb 25, 2014 7:20 am
Location: falafel

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by nobody » Sat Jan 31, 2015 5:06 pm

sixs wrote:black josh - light the sklit
where can i get this? their bandcamp said they are no longer set up to receive payments
om_unit wrote: wtf is juke?

User avatar
Muncey
Posts: 6580
Joined: Tue Aug 09, 2011 6:30 pm
Location: Northants/Manchester

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by Muncey » Sun Feb 01, 2015 9:59 pm

Your Eyes is a joy to mix with.

sixs
Posts: 1476
Joined: Fri Oct 14, 2011 3:21 pm
Location: LK

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by sixs » Mon Feb 02, 2015 12:10 pm

nobody wrote:
sixs wrote:black josh - light the sklit
where can i get this? their bandcamp said they are no longer set up to receive payments
works for me - http://blackjosh.bandcamp.com/album/bli ... e-mountain
or soundcloud - https://soundcloud.com/blackjosh/light- ... d-metrdome
taters on that as we jack it

jrkhnds
Posts: 4180
Joined: Mon Jul 25, 2011 2:35 am
Location: Zurich / Basel

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by jrkhnds » Tue Feb 03, 2015 1:37 am

Muncey wrote:Your Eyes is a joy to mix with.
Same goes for Mikael - Smiling Faces. Finnish gang on top.
AxeD wrote:I dunno, there's some thoroughly unemployed people on this forum.
Soundcloud

User avatar
Grinsta
Posts: 129
Joined: Tue Dec 17, 2013 5:03 pm

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by Grinsta » Sun Feb 08, 2015 4:15 pm

Las & Mikael - Dem Break --> Kryptic Minds - Distant --> SP:MC - Trust Nobody

Vocals and bassline from Distant are really nice on Dem Break and Trust Nobody

User avatar
nobody
Posts: 3003
Joined: Tue Feb 25, 2014 7:20 am
Location: falafel

Re: Favourite two tunes mixed together?

Post by nobody » Sun Feb 08, 2015 4:51 pm

sixs wrote:
nobody wrote:
sixs wrote:black josh - light the sklit
where can i get this? their bandcamp said they are no longer set up to receive payments
works for me - http://blackjosh.bandcamp.com/album/bli ... e-mountain
or soundcloud - https://soundcloud.com/blackjosh/light- ... d-metrdome
Know where I can get an instrumental?
om_unit wrote: wtf is juke?

Locked

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 27 guests