Special Announcement: We have migrated to a new forum platform community.dsf.ninja. The old forum is locked, but it will remain open for reading. Read more.

MAX ULIS-EVERYBODY

unsigned forum members' tracks & place for feedback
Forum rules
By using this "Dubs" sub-forum, you acknowledge that you have read, understood and agreed with our terms of use for this site. Click HERE to read them. If you do not agree to our terms of use, you must exit this site immediately. We do not accept any responsibility for the content, submissions, information or links contained herein. Users posting content here, do so completely at their own risk.

Quick Link to Production Forum

Postby maximus » Tue Feb 17, 2009 9:51 pm

new in my player! kinda a stomper type thingy

lemme know if you are feelin it,

cheers,

max
User avatar
maximus
 
Posts:
631
Joined:
Mon Oct 02, 2006 11:40 pm
Location:
Vancouver,B.C.

Postby hxdb » Tue Feb 17, 2009 10:12 pm

Max = Sex demon.
User avatar
hxdb
 
Posts:
1887
Joined:
Thu Mar 27, 2008 2:07 am
Location:
Vancouver, Canada

Postby louder » Tue Feb 17, 2009 10:17 pm

yeah man, I'm diggin that... has that Benga feel to it. I like the drums for sure. I dig your sound man. Keep it up!
louder
 
Posts:
154
Joined:
Tue Oct 30, 2007 9:00 pm
Location:
Arizona

Postby vvv » Tue Feb 17, 2009 10:24 pm

yeah man, the beat is really nice.
User avatar
vvv
 
Posts:
430
Joined:
Thu Jan 29, 2009 1:52 am

Postby dayton » Tue Feb 17, 2009 10:50 pm

nyce tune!!
(Gamma Audio # Digital Sanctuary Rec # Dub Bullet Recordings)
http://www.soundcloud.com/ideal-standard
http://soundcloud.com/dayton
User avatar
dayton
 
Posts:
1327
Joined:
Sat Dec 20, 2008 1:34 pm
Location:
Bremen/Germany

Postby ytee » Tue Feb 17, 2009 11:44 pm

I will make love to my wife with this on repeat.
User avatar
ytee
 
Posts:
2910
Joined:
Thu Feb 16, 2006 12:09 am
Location:
CanadaStep

Postby wascal » Wed Feb 18, 2009 1:30 am

Big tune :!:
User avatar
wascal
 
Posts:
1197
Joined:
Sun Mar 19, 2006 7:30 pm
Location:
Bristol

Postby subkore » Wed Feb 18, 2009 3:22 am

Sounds so nice!
User avatar
subkore
 
Posts:
38
Joined:
Thu Jan 01, 2009 3:31 am
Location:
Victoria BC

Postby maximus » Wed Feb 18, 2009 4:42 am

thanks for the feedback peoples!
User avatar
maximus
 
Posts:
631
Joined:
Mon Oct 02, 2006 11:40 pm
Location:
Vancouver,B.C.

Postby _boring » Wed Feb 18, 2009 6:31 am

nice man!

personally i would like to see all of the music drop out when he says "so everybodys ffeelin good right?" or whatever he says, just so its very clearly said. (cuz i play out house parties a lot and sometimes its loud but that would be awseome to drop)
SOUNDCLOUD.COM/STUNTMANSTEP
SOUNDCLOUD.COM/STUNTMAN-2
SOUNDCLOUD.COM/STUNTMAN-3
WAXMUSEUMRADIO.NET
MNM PRESENTS/QUEEN CITY CARTEL
http://soundcloud.com/stuntman-2/stuntman-this-aint-your-little
http://soundcloud.com/stuntman-2/stuntman-ft-smd-mc-roc-city
User avatar
_boring
 
Posts:
5709
Joined:
Sat Aug 30, 2008 8:21 pm
Location:
BUFFALO, NY

Postby ossia » Wed Feb 18, 2009 4:23 pm

sick tunes bro...I think I prefer the older ones on your player though, they're wicked!...I think the synth sounds you used for everybody are nice but could sound a bit less clean compared to the drums which have that kinda raw sound.... keep it up!!
User avatar
ossia
 
Posts:
75
Joined:
Wed Jul 05, 2006 5:44 pm
Location:
Bristol

Postby kraimer » Thu Feb 19, 2009 8:33 am

feelin it, and wanting a 320 lol :twisted:
kraimer
 
Posts:
74
Joined:
Mon Apr 07, 2008 11:37 pm
Location:
Victoria

Postby madspliff » Thu Feb 19, 2009 8:37 am

good tune, feeling it for sure :wink:
User avatar
madspliff
 
Posts:
97
Joined:
Sat Sep 13, 2008 12:29 pm

This forum is locked. Continue the discussion by creating a new topic on The New Dubstep Forum.

Return to Dubs & Tunes for Feedback

cron