The Fedora/Cringe thread

Off Topic (Everything besides dubstep)
Forum rules
Please read and follow this sub-forum's specific rules listed HERE, as well as our sitewide rules listed HERE.

Link to the Secret Ninja Sessions community ustream channel - info in this thread
Locked
User avatar
garethom
Posts: 13426
Joined: Wed Dec 22, 2010 12:55 pm
Location: Birmz
Contact:

Re: The Cringe Thread

Post by garethom » Mon Nov 25, 2013 5:24 pm

m8son wrote:1 more big up and you are dubstep king
Woah. :o If I big somebody up as well, it's gonna be 140 b2b 140 and I'll get a telegram off Mala & Coki thanking me for my long term service to dubstep.

Saw that even Pete had bigged me up today #signofsomethingbig

User avatar
m8son666
moist
Posts: 6580
Joined: Sun Sep 15, 2013 6:36 pm
Location: MODERATOR
Contact:

Re: The Cringe Thread

Post by m8son666 » Mon Nov 25, 2013 5:26 pm

shit man dont forget us all when you make it to the top
Soundcloud
kay wrote:We kept pointing at his back and (quietly) telling people "That's M8son...."
wolf89 wrote:I really don't think I'm a music snob.

User avatar
JimmaJamJamie
Posts: 3451
Joined: Thu Oct 09, 2008 9:10 pm

Re: The Cringe Thread

Post by JimmaJamJamie » Mon Nov 25, 2013 5:27 pm

Soul Of Seun wrote:\


........
Don't even know what to say about this... looks like someones mum who is trying to live her teenage dream of being a female MC.

User avatar
pete_bubonic
Posts: 4000
Joined: Mon Oct 10, 2005 11:06 pm
Location: Bristol
Contact:

Re: The Cringe Thread

Post by pete_bubonic » Mon Nov 25, 2013 5:31 pm

garethom wrote:
m8son wrote:1 more big up and you are dubstep king
Woah. :o If I big somebody up as well, it's gonna be 140 b2b 140 and I'll get a telegram off Mala & Coki thanking me for my long term service to dubstep.

Saw that even Pete had bigged me up today #signofsomethingbig
So close but so far.

Don't ever forget your place #pawnindisgame
I make music as Forsaken, you can DL all my unreleased (and a couple released) bits here.

User avatar
garethom
Posts: 13426
Joined: Wed Dec 22, 2010 12:55 pm
Location: Birmz
Contact:

Re: The Cringe Thread

Post by garethom » Mon Nov 25, 2013 5:36 pm

lolol, no need you jealous pussy flap. I've probably gave more big ups than anyone. smh.

User avatar
kidshuffle
Posts: 13473
Joined: Fri Oct 30, 2009 3:44 am
Location: canada
Contact:

Re: The Cringe Thread

Post by kidshuffle » Mon Nov 25, 2013 5:42 pm

pete bubonic wrote:
kidshuffle wrote:
wubstep wrote:Is Autism funny?
no, but how blunt the kid asked was pretty good

he was definitely expecting a positive response
Really? He's just some kid spending to much time on 4chan innit? Way he pulled out his video camera and that. Was trying to troll and film responses.
Yeah, but theres already multiple cameras there...its a fan convention.

I could write a manifesto about why I think its funny, and what I think is going on, but meh.
Beats/Facebook/Twitter
Laszlo wrote:
nowaysj wrote:Look at when Jedi's die, and then they become kind of shimmery and holographic.
.... 2Pac was a Jedi?? :corntard:

User avatar
Forum
Posts: 10686
Joined: Sat Dec 15, 2007 1:55 am
Location: J R Hartley

Re: The Cringe Thread

Post by Forum » Mon Nov 25, 2013 5:44 pm

garethom wrote:lolol, no need you jealous pussy flap. I've probably gave more big ups than anyone. smh.
Only Pedro can deny me now
Image Image

User avatar
pete_bubonic
Posts: 4000
Joined: Mon Oct 10, 2005 11:06 pm
Location: Bristol
Contact:

Re: The Cringe Thread

Post by pete_bubonic » Mon Nov 25, 2013 5:46 pm

garethom wrote:lolol, no need you jealous pussy flap. I've probably gave more big ups than anyone. smh.

LOL at the increased insult edit. :lol:
southstar wrote: Only Pedro can deny me now
We shall see.
-t-
I make music as Forsaken, you can DL all my unreleased (and a couple released) bits here.

User avatar
garethom
Posts: 13426
Joined: Wed Dec 22, 2010 12:55 pm
Location: Birmz
Contact:

Re: The Cringe Thread

Post by garethom » Mon Nov 25, 2013 5:47 pm

I will always be the people's champion.

Image

Pretty cringe-worthy behaviour from Pete, not sure why he has this almost sexual obsession with trolling me. Backing Southstar now, pretty sure he never created a thread called "Post in here for free big ups".

User avatar
pete_bubonic
Posts: 4000
Joined: Mon Oct 10, 2005 11:06 pm
Location: Bristol
Contact:

Re: The Cringe Thread

Post by pete_bubonic » Mon Nov 25, 2013 5:53 pm

I was actually trying to see if I could change the amount or freeze the big ups. it appears I can only remove them.

There will be casualties in my experiments, but they're for the good of us all.

EDIT: Interestingly, it also removed the bigups that I had given you from my profile. It must play fucking havoc with the DB and I should probably stop fucking around. I'll save my last action to reset Pedro's at the appropriate time.
I make music as Forsaken, you can DL all my unreleased (and a couple released) bits here.

User avatar
Marcus
Posts: 2779
Joined: Wed Jan 18, 2012 9:05 am
Location: London

Re: The Cringe Thread

Post by Marcus » Mon Nov 25, 2013 5:54 pm

Feel the burn Garethom.
Etches828 wrote:assuming that 130 is a tempo not a sound, which is the point, think it's pretty good when stuff is just described by tempo opposed to some made up name

User avatar
m8son666
moist
Posts: 6580
Joined: Sun Sep 15, 2013 6:36 pm
Location: MODERATOR
Contact:

Re: The Cringe Thread

Post by m8son666 » Mon Nov 25, 2013 5:55 pm

pete bubonic wrote: There will be casualties in my experiments, but they're for the good of us all.
sounds like something hitler would say
Soundcloud
kay wrote:We kept pointing at his back and (quietly) telling people "That's M8son...."
wolf89 wrote:I really don't think I'm a music snob.

User avatar
garethom
Posts: 13426
Joined: Wed Dec 22, 2010 12:55 pm
Location: Birmz
Contact:

Re: The Cringe Thread

Post by garethom » Mon Nov 25, 2013 5:57 pm

Marcus wrote:Feel the burn Garethom.
Not feeling very burnt at the moment bro. Manix is getting me through the injustice.

User avatar
mIrReN
Posts: 5611
Joined: Wed Aug 04, 2010 7:22 pm
Location: Belgium, Bruges

Re: The Cringe Thread

Post by mIrReN » Mon Nov 25, 2013 6:11 pm

wubstep wrote:Is Autism funny?
eveything is funny
btw Pete, can you reset mine forever and lose the ugly

Has Bigged up!: 0 time
Been Bigged up!: 46 times
thx
"If your chest ain't rattlin it ain't happenin'" - DJ Pinch
"Move pples bodies and stimulate their minds"
we just ride the wave
Life sucks; Get used² it.

big up your mum

User avatar
pete_bubonic
Posts: 4000
Joined: Mon Oct 10, 2005 11:06 pm
Location: Bristol
Contact:

Re: The Cringe Thread

Post by pete_bubonic » Mon Nov 25, 2013 8:05 pm

I can reset them but I don't think I can deactivate them.
I make music as Forsaken, you can DL all my unreleased (and a couple released) bits here.

User avatar
mIrReN
Posts: 5611
Joined: Wed Aug 04, 2010 7:22 pm
Location: Belgium, Bruges

Re: The Cringe Thread

Post by mIrReN » Mon Nov 25, 2013 8:16 pm

shame, should be optional
"If your chest ain't rattlin it ain't happenin'" - DJ Pinch
"Move pples bodies and stimulate their minds"
we just ride the wave
Life sucks; Get used² it.

big up your mum

User avatar
garethom
Posts: 13426
Joined: Wed Dec 22, 2010 12:55 pm
Location: Birmz
Contact:

Re: The Cringe Thread

Post by garethom » Mon Nov 25, 2013 8:22 pm

It is optional lol, just don't participate.

User avatar
kidshuffle
Posts: 13473
Joined: Fri Oct 30, 2009 3:44 am
Location: canada
Contact:

Re: The Cringe Thread

Post by kidshuffle » Mon Nov 25, 2013 11:11 pm



the first pick is from the yugioh movie, second is salior mercury lol
Beats/Facebook/Twitter
Laszlo wrote:
nowaysj wrote:Look at when Jedi's die, and then they become kind of shimmery and holographic.
.... 2Pac was a Jedi?? :corntard:

User avatar
kidshuffle
Posts: 13473
Joined: Fri Oct 30, 2009 3:44 am
Location: canada
Contact:

Re: The Cringe Thread

Post by kidshuffle » Mon Nov 25, 2013 11:13 pm



big tune at the beginning, shame they are tainting it :cornlol:
Beats/Facebook/Twitter
Laszlo wrote:
nowaysj wrote:Look at when Jedi's die, and then they become kind of shimmery and holographic.
.... 2Pac was a Jedi?? :corntard:

BonerJams04
Posts: 6889
Joined: Tue Dec 27, 2011 3:26 am

Re: The Cringe Thread

Post by BonerJams04 » Mon Nov 25, 2013 11:22 pm

nvm sry garethom
butter_man wrote: who do you think taught you smoke tree's, OD'S, Ice cubes and DOC's?
God, thats who.

Image

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 37 guests