Would you ever try heroin?

Off Topic (Everything besides dubstep)
Forum rules
Please read and follow this sub-forum's specific rules listed HERE, as well as our sitewide rules listed HERE.

Link to the Secret Ninja Sessions community ustream channel - info in this thread
Locked

Would you ever try heroin?

Yes
18
39%
No
28
61%
 
Total votes: 46

User avatar
nobody
Posts: 3003
Joined: Tue Feb 25, 2014 7:20 am
Location: falafel

Would you ever try heroin?

Post by nobody » Thu Apr 16, 2015 11:21 pm

..
om_unit wrote: wtf is juke?

Molzie
Posts: 7564
Joined: Sun Feb 21, 2010 4:09 am
Location: CHCH, NZ

Re: Would you ever try heroin?

Post by Molzie » Thu Apr 16, 2015 11:21 pm

no, I'm not cool enough

User avatar
NinjaEdit
Posts: 1603
Joined: Sun Apr 01, 2012 11:16 am
Location: Western Australia
Contact:

Re: Would you ever try heroin?

Post by NinjaEdit » Thu Apr 16, 2015 11:24 pm

:repost:

User avatar
nobody
Posts: 3003
Joined: Tue Feb 25, 2014 7:20 am
Location: falafel

Re: Would you ever try heroin?

Post by nobody » Thu Apr 16, 2015 11:26 pm

post the link then gaylord
om_unit wrote: wtf is juke?

User avatar
NinjaEdit
Posts: 1603
Joined: Sun Apr 01, 2012 11:16 am
Location: Western Australia
Contact:

Re: Would you ever try heroin?

Post by NinjaEdit » Thu Apr 16, 2015 11:28 pm


Molzie
Posts: 7564
Joined: Sun Feb 21, 2010 4:09 am
Location: CHCH, NZ

Re: Would you ever try heroin?

Post by Molzie » Thu Apr 16, 2015 11:37 pm

lern how 2 search u nobby kunnt

User avatar
NinjaEdit
Posts: 1603
Joined: Sun Apr 01, 2012 11:16 am
Location: Western Australia
Contact:

Re: Would you ever try heroin?

Post by NinjaEdit » Thu Apr 16, 2015 11:40 pm

Learn how to spel you wally.

User avatar
Harkat
Posts: 6375
Joined: Sat Jun 09, 2012 10:05 am
Location: GLASGOW

Re: Would you ever try heroin?

Post by Harkat » Thu Apr 16, 2015 11:43 pm

shut up ninjaedit, its an interesting question.

Yes i'd prolly try. Maybe not right now, but at some point, let's do it.

If you truly don't wanna go on anymore, ODing on smack is a great way to go apparently. Would rather die at 60 like that than in an old folks home as a sad burden to my family.
RKM wrote: when bae hands u the aux mixtape and your squad blunted 9/11 aye lmao

User avatar
nobody
Posts: 3003
Joined: Tue Feb 25, 2014 7:20 am
Location: falafel

Re: Would you ever try heroin?

Post by nobody » Thu Apr 16, 2015 11:54 pm

nah my threads are always better, and we're not allowed to bump threads, well i'm not. Pete spanked my botty via PM last time so we're stuck with this one i'm afraid.
om_unit wrote: wtf is juke?

User avatar
nobody
Posts: 3003
Joined: Tue Feb 25, 2014 7:20 am
Location: falafel

Re: Would you ever try heroin?

Post by nobody » Thu Apr 16, 2015 11:54 pm

I reckon nicotine is more addictive than most opiates, maybe one being socially acceptable has something to do with it? most probs

get the smack in though
om_unit wrote: wtf is juke?

CreamLord
Posts: 3943
Joined: Wed Jan 09, 2013 5:55 pm
Location: Marshy farmland

Re: Would you ever try heroin?

Post by CreamLord » Thu Apr 16, 2015 11:55 pm

Do it for the bants
Image
m8son wrote:yh a bit of extra knob fiddling is ok
Anal A$ap....Keep living dat #PLUR life....To attempt to have intercourse with a hornet's nest is a very bad idea.... Swag
Instagram Soundcloud

User avatar
nobody
Posts: 3003
Joined: Tue Feb 25, 2014 7:20 am
Location: falafel

Re: Would you ever try heroin?

Post by nobody » Thu Apr 16, 2015 11:57 pm

genuine question, serious thread please!

im not even talking injecting, just smoking a little bit
om_unit wrote: wtf is juke?

User avatar
sigbowls
Posts: 11188
Joined: Sat Nov 08, 2008 7:31 am
Location: sigland

Re: Would you ever try heroin?

Post by sigbowls » Thu Apr 16, 2015 11:59 pm

Id try Herboin, opiom on weed I'd try
blazen the raisin

CreamLord
Posts: 3943
Joined: Wed Jan 09, 2013 5:55 pm
Location: Marshy farmland

Re: Would you ever try heroin?

Post by CreamLord » Thu Apr 16, 2015 11:59 pm

Like Harkat said, not now, but maybe in the future
Image
m8son wrote:yh a bit of extra knob fiddling is ok
Anal A$ap....Keep living dat #PLUR life....To attempt to have intercourse with a hornet's nest is a very bad idea.... Swag
Instagram Soundcloud

User avatar
sigbowls
Posts: 11188
Joined: Sat Nov 08, 2008 7:31 am
Location: sigland

Re: Would you ever try heroin?

Post by sigbowls » Fri Apr 17, 2015 12:02 am

Like that granpa on little miss sunshine?
blazen the raisin

User avatar
nobody
Posts: 3003
Joined: Tue Feb 25, 2014 7:20 am
Location: falafel

Re: Would you ever try heroin?

Post by nobody » Fri Apr 17, 2015 12:03 am

Harkat wrote:shut up ninjaedit, its an interesting question.

Yes i'd prolly try. Maybe not right now, but at some point, let's do it.

If you truly don't wanna go on anymore, ODing on smack is a great way to go apparently. Would rather die at 60 like that than in an old folks home as a sad burden to my family.
so you voted yes? or no, because you think now would be a bad time?
om_unit wrote: wtf is juke?

Molzie
Posts: 7564
Joined: Sun Feb 21, 2010 4:09 am
Location: CHCH, NZ

Re: Would you ever try heroin?

Post by Molzie » Fri Apr 17, 2015 12:05 am

lol so many questions. are you a cop?

User avatar
nobody
Posts: 3003
Joined: Tue Feb 25, 2014 7:20 am
Location: falafel

Re: Would you ever try heroin?

Post by nobody » Fri Apr 17, 2015 12:07 am

nah im writing an edgy article for Vice
om_unit wrote: wtf is juke?

User avatar
NinjaEdit
Posts: 1603
Joined: Sun Apr 01, 2012 11:16 am
Location: Western Australia
Contact:

Re: Would you ever try heroin?

Post by NinjaEdit » Fri Apr 17, 2015 12:17 am

No I wouldn't because it could change my life.

User avatar
Harkat
Posts: 6375
Joined: Sat Jun 09, 2012 10:05 am
Location: GLASGOW

Re: Would you ever try heroin?

Post by Harkat » Fri Apr 17, 2015 12:25 am

Voted yes

I'm not even sure I wouldn't try it now, if someone brought it out at a party or something I might well go for it.
RKM wrote: when bae hands u the aux mixtape and your squad blunted 9/11 aye lmao

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests