things that have made you happy today

Off Topic (Everything besides dubstep)
Forum rules
Please read and follow this sub-forum's specific rules listed HERE, as well as our sitewide rules listed HERE.

Link to the Secret Ninja Sessions community ustream channel - info in this thread
User avatar
cyclopian
Posts: 1275
Joined: Tue Apr 09, 2013 11:28 pm
Location: Oakland, CA

Re: things that have made you happy today

Post by cyclopian » Sun Jan 04, 2015 5:22 am

Actually sat down and made a tune today, been at least 2 months since the last time I had a serious production session. Feels great.

Unfortunately, I got wrapped up in writing and forgot to get food for dinner lol
:middlefinger:

User avatar
dickman69
Posts: 14517
Joined: Wed Mar 24, 2010 3:58 am
Location: Pittsburgh

Re: things that have made you happy today

Post by dickman69 » Sun Jan 04, 2015 5:25 am

put the line on my new fly spools & im ready 2 rip shit up
every Tuesday 11pm EST on http://cosmicsound.club

buy my tunes pls
Soundcloud

User avatar
Harkat
Posts: 6375
Joined: Sat Jun 09, 2012 10:05 am
Location: GLASGOW

Re: things that have made you happy today

Post by Harkat » Sun Jan 04, 2015 11:53 am

I accidentally made a footwork tune. I reckon its the best footwork tune of all time. Lol making footwork is easy
RKM wrote: when bae hands u the aux mixtape and your squad blunted 9/11 aye lmao

User avatar
mIrReN
Posts: 5611
Joined: Wed Aug 04, 2010 7:22 pm
Location: Belgium, Bruges

Re: things that have made you happy today

Post by mIrReN » Sun Jan 04, 2015 12:07 pm

Give us a listen
"If your chest ain't rattlin it ain't happenin'" - DJ Pinch
"Move pples bodies and stimulate their minds"
we just ride the wave
Life sucks; Get used² it.

big up your mum

User avatar
dickman69
Posts: 14517
Joined: Wed Mar 24, 2010 3:58 am
Location: Pittsburgh

Re: things that have made you happy today

Post by dickman69 » Sun Jan 04, 2015 2:57 pm

Harkat wrote:I accidentally made a footwork tune. I reckon its the best footwork tune of all time. Lol making footwork is easy
Guessing it sounds like pure dog shit
every Tuesday 11pm EST on http://cosmicsound.club

buy my tunes pls
Soundcloud

User avatar
mason666
Posts: 1452
Joined: Sat Dec 27, 2014 10:51 am

Re: things that have made you happy today

Post by mason666 » Sun Jan 04, 2015 2:59 pm

making footwork is well easy
nowaysj wrote:Only came back to tell Maxon he is a little cnut
wolf89 wrote:I look like an idiot

crates
Posts: 31
Joined: Sat Jan 03, 2015 9:04 pm

Re: things that have made you happy today

Post by crates » Sun Jan 04, 2015 3:27 pm

dickman69 wrote:
Harkat wrote:I accidentally made a footwork tune. I reckon its the best footwork tune of all time. Lol making footwork is easy
Guessing it sounds like pure dog shit
Don't be one of those guys who talks about footwork like those people who don't make but only listen to jazz talk about jazz.

sixs
Posts: 1476
Joined: Fri Oct 14, 2011 3:21 pm
Location: LK

Re: things that have made you happy today

Post by sixs » Sun Jan 04, 2015 3:29 pm

jess/ricky, did u get banned or just make a new acct?
taters on that as we jack it

CreamLord
Posts: 3943
Joined: Wed Jan 09, 2013 5:55 pm
Location: Marshy farmland

Re: things that have made you happy today

Post by CreamLord » Sun Jan 04, 2015 3:30 pm

Tbf it's footwork so therefore shit by default
Image
m8son wrote:yh a bit of extra knob fiddling is ok
Anal A$ap....Keep living dat #PLUR life....To attempt to have intercourse with a hornet's nest is a very bad idea.... Swag
Instagram Soundcloud

User avatar
mason666
Posts: 1452
Joined: Sat Dec 27, 2014 10:51 am

Re: things that have made you happy today

Post by mason666 » Sun Jan 04, 2015 4:10 pm

and gay
nowaysj wrote:Only came back to tell Maxon he is a little cnut
wolf89 wrote:I look like an idiot

CreamLord
Posts: 3943
Joined: Wed Jan 09, 2013 5:55 pm
Location: Marshy farmland

Re: things that have made you happy today

Post by CreamLord » Sun Jan 04, 2015 4:31 pm

mason666 wrote:and gay
#tb to footwork is gay
Image
m8son wrote:yh a bit of extra knob fiddling is ok
Anal A$ap....Keep living dat #PLUR life....To attempt to have intercourse with a hornet's nest is a very bad idea.... Swag
Instagram Soundcloud

User avatar
RKM
Posts: 4742
Joined: Thu Dec 12, 2013 3:57 am

Re: things that have made you happy today

Post by RKM » Sun Jan 04, 2015 4:48 pm

lol so gay lolololol
ImageImageImageImageImageImageImageImage

User avatar
Harkat
Posts: 6375
Joined: Sat Jun 09, 2012 10:05 am
Location: GLASGOW

Re: things that have made you happy today

Post by Harkat » Sun Jan 04, 2015 7:00 pm

Image

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
RKM wrote: when bae hands u the aux mixtape and your squad blunted 9/11 aye lmao

SignalRecon
Posts: 2023
Joined: Sun Jun 12, 2011 7:53 pm
Location: Toronto, Canada
Contact:

Re: things that have made you happy today

Post by SignalRecon » Sun Jan 04, 2015 7:04 pm

Me and Rockonin are starting to watch Breaking bad at the exact same time randomly. Been putting it off for years.

crates
Posts: 31
Joined: Sat Jan 03, 2015 9:04 pm

Re: things that have made you happy today

Post by crates » Sun Jan 04, 2015 7:10 pm

Finally opened my christmas presents.
Got an iPhone 4s, four books, a new beanie, and a mug.

User avatar
wobbles
Posts: 7056
Joined: Fri Jan 14, 2011 10:51 pm
Location: New York
Contact:

Re: things that have made you happy today

Post by wobbles » Sun Jan 04, 2015 8:38 pm

^ pleb

User avatar
soulkids
Posts: 2344
Joined: Sat Aug 28, 2010 12:18 pm
Location: switzalaaaan'

Re: things that have made you happy today

Post by soulkids » Sun Jan 04, 2015 8:51 pm

http://www.ustream.tv/channel/roiler-boom-2

we're live once again! been a while. kicking off with some disco, soul and funk.

big up

User avatar
RKM
Posts: 4742
Joined: Thu Dec 12, 2013 3:57 am

Re: things that have made you happy today

Post by RKM » Sun Jan 04, 2015 9:32 pm

i've jacked it 2 worse

big up that japan blues tune
ImageImageImageImageImageImageImageImage

User avatar
rockonin
Posts: 3515
Joined: Tue Oct 16, 2012 4:05 pm
Location: Buttoned Up

Re: things that have made you happy today

Post by rockonin » Sun Jan 04, 2015 9:47 pm

SignalRecon wrote:Me and Rockonin are starting to watch Breaking bad at the exact same time randomly. Been putting it off for years.
I watched the whole of season 1 last night. Currently watching episode 1 of season 2. How far you got sigs?
Image
https://soundcloud.com/rockonin
ehbes wrote:I'll remember that when City wins the league :W:

crates
Posts: 31
Joined: Sat Jan 03, 2015 9:04 pm

Re: things that have made you happy today

Post by crates » Sun Jan 04, 2015 9:49 pm

wobbles wrote:^ pleb
Neckbeard.

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests